Sono appena state annunciate le candidature ai prossimi AVN Awards di gennaio. A rappresentare l’Italia abbiamo cinque performer.

AVN-Awards-nomination-2023

Partiamo innanzitutto dal Re, Rocco Siffredi, che è anche quest’anno il “nostro” rappresentante con più candidature, ben 10: Rocco è candidato come miglior regista nella categoria Best Directing Portfolio – International, in Best Ingénue Series or Channel con Rocco’s Psycho Teens, in Best International All-Female Sex Scene con “The Spanish Stallion: Lottie Magne vs. Jia Lissa, Scene 4”, in Best International Anal Sex Scene con “The Spanish Stallion: Zaawaadi’s Power of Wild Beauty Sc. 1”, in Best International Group Sex Scene con “Rocco’s Double Trouble 5, Scene 2”, in Best International Male/Female Sex Scene Siffredi compare addirittura in due nomination con “The Spanish Stallion: Angie Lynx vs. Liya Silver, Scene 2” e “Tiffany Tatum: Crazy Fucking Massage” | Rocco’s Psycho Teens 17”, in Best International Production con “Introspection” – che gli vale un’altra candidatura con Mike Chapman in nomination come Best Leading Actor – ed infine in Best Anthology Series or Channel con “The Spanish Stallion”.

Tra queste scene di Rocco in nomination, “Rocco’s Double Trouble 5, Scene 2”, che è candidata a Best International Group Sex, ha tra le protagoniste Martina Smeraldi e Sara Bell.

Christian Clay si porta invece a casa la nomination come International Male Performer of the Year e ben due scene candidate a Best International Anal Sex Scene, ovvero “Last Goodbye” e “Scandalous”.

Infine grandi soddisfazioni per il nostro Romeo Mancini, che con la sua produzione BJRaw si porta a casa la nomination come Best Oral Series or Channel, ben due candidature nella categoria Best Oral Sex Scene con “Anna Has a Party Mouth” e “Covering Kira in Cum” e una candidatura come Best New Production Banner con la sua nuova produzione Got Filled.